Intézkedések cikkének megfelelő módon történő marketingjéhez
A cikkmarketing egyfajta hirdetés, amelyben rövid cikket ír a vállalkozásáról, amelyet azután arra használ, hogy ügyfeleket vonzzon a vállalkozásához. Segíthetnek vonzani az embereket a webhelyére a tartalom miatt. Ebből a cikkből megtudhatja, hogy a cikkmarketing milyen módon segítheti vállalkozását.
Ne hamisítsa meg! Ha véleményt szeretne írni egy termékről, először tesztelje. Az olvasók meg tudják mondani, hogy hazudik, és ha nem, akkor biztosan tudni fogják, hogy az ő tapasztalataik nem hasonlítanak az önéhez. Ha tisztességtelen, elveszíti azokat az ügyfeleket, akikért annyit dolgozott.
A cikkmarketing nagyon hatékony módja lehet vállalkozása forgalmának növelésének, de soha ne próbáljon meg silány technikákat, például automatizált cikkírókat használni. Ezek a szoftverek szörnyű munkát végeznek, ami miatt sietve kikerül a legtöbb cikkkönyvtárból. Csinálja maga, vagy szervezze ki, de soha ne automatizálja a folyamatot.
Tegye címeit értelmessé az olvasók számára. Mindig szerepeltesse a cikk fő mondanivalóját a címben, hogy olvasója tudja, mire számítson, és eldönthesse, el akarja-e olvasni vagy sem. A figyelem időtartama rövid, ezért ügyeljen arra, hogy az elején megfogja őket.
Adjon hozzá minden tartalmat webhelyéhez, hogy látogatókat vonzzon a kulcsszavas keresésekből. Ez egyszerű, és növelheti az internetes rangsorolást és a forgalmat. A keresőmotorok előrébb helyezik a gyakran frissített webhelyeket, így ha cikkeket tesz közzé webhelyén, akkor saját magának segít.
Dolgozzon a szavai számán. Egy jó cikk nem lehet túl hosszú ahhoz, hogy szórakoztató legyen, vagy túl rövid ahhoz, hogy informatív legyen. A különböző cikkkönyvtárak különböző méretű cikkeket is szeretnének. A legtöbben háromszáz-nyolcszáz szó közötti cikkeket keresnek, tehát ha következetesen ragaszkodik az ötszázhoz, akkor jó lesz.
Válassza ki a témát a közönsége alapján. A célpiac megemlékezése a legjobb dolog, amikor kiválasztja, hogy miről akar írni. Ügyeljen arra, hogy a választott téma ne csak Önt érdekelje, hanem azokat is, akiket a legjobban próbál megszólítani: az olvasóit.
A legfontosabb dolog, amit a cikkek marketingje során észben kell tartani, az az, hogy végső soron a tartalom minősége határozza meg sikerét. Ajánljon olvasóinak olyan információkat, amelyeket valóban hasznosnak találnak. Ha csak önmagát próbálja népszerűsíteni vagy felhívni magára a figyelmet, az emberek végül csak elmennek mellette.
Ha a cikk marketingjei már javában zajlanak, előfordulhat, hogy nincs ötlete, hogy új cikkeket hozzon létre. Ahelyett, hogy ötleteket keresne az interneten, lapozza fel az elkészült cikkek katalógusát. Írjon át egyet, ha teljesen kétségbeesetten vágyik a tartalomra. Még jobb, ha elővesz egy régi cikket, és ír egy frissített verziót.
Az Ön szakértelme fogja eldönteni, hogy milyen mértékű sikert szeretne egy marketingesként. Emiatt a marketinges próbálkozásai professzionálisnak tűnhetnek. Ne csináljon valamit, hacsak nem tudja helyesen csinálni.
Hacsak a webhelyek szándékosan nem törölték ki cikkeit, tartalma örökre az interneten marad, és továbbra is forgalmat irányíthat webhelyére. Nagymértékben bővítheti ügyfélbázisát és hálózatát, ha egy cikket egy másik cikkel reklámoz.
Tegye közzé magát egy online cikkben, fórumban vagy blogban. Valami, ami az Ön vállalkozásának típusához kapcsolódik, és az Ön szakértelmét használja. Ezzel visszakapcsolhat vállalkozása webhelyére. Link az oldaláról a kiadványra is. Ezzel megmutatja ügyfeleinek és látogatóinak, hogy Ön jól ismeri vállalkozása témáját.
Írjon saját stílusában, és tegye emlékezetessé. Ha az Ön szakterülete vagy piaci rése forró téma, létfontosságú, hogy tartalma kitűnjön versenytársai közül. Ez némi plusz időt és erőfeszítést igényel, de a több olvasó és a webhely nagyobb forgalmának előnyei megérik.
Ha sokáig tart egy cikk megírása, fontolja meg, hogy fizessen valakinek, hogy megírja helyette. Bár a cikkmarketing nagyon hatékony, és sok eladáshoz és megrendeléshez vezethet, az Ön ideje értékes, és ha órákat vesz igénybe a cikkek megírása, előfordulhat, hogy a minimálbérnél kevesebbért dolgozik.
Használjon ingyenes online kulcsszósűrűségi eszközt annak meghatározásához, hogy az egyes cikkeken belül mekkora a kulcsszó teljes százaléka. A keresőmotorok összeráncolják a szemöldöküket a kulcsszótömeget, és figyelmen kívül hagyhatják cikkét, ha túl sok kulcsszót használnak. Ha túl keveset használnak, akkor a cikkei is ugyanerre a sorsra juthatnak.
Most már láthatja, hogy a cikkek marketingje hogyan vonzza az ügyfeleket cikkeken keresztül a webhelyére. Ez növelheti a keresőoptimalizálást. Az ebben a cikkben ismertetett módszerek segítségével kiépítheti webhelye potenciálját és növelheti a nyereséget.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.