Hogyan sikerülhet a cikkmarketing ma!
Manapság úgy tűnik, mintha szinte mindenki megpróbálna megjelenni. A verseny kiélezett. De szerencsére létezik folyóirat szinte minden témához, akár az interneten, akár hagyományos nyomtatásban. Ezek a tippek segítenek a rendelkezésre álló kiadványok felfedezésében, és az Ön érdeklődésének egyezéséhez. Ezenkívül végigvezeti Önt a cikkek szerkesztőhöz való benyújtásának folyamatán.
Indítson blogot a vállalata webhelyén. Ez a blog hasznos információkat tartalmazhat és kell is tartalmaznia azok számára, akiknek szüksége lenne az Ön termékeire vagy szolgáltatásaira. Ha az Ön által megadott információk átgondoltak és informatívak, akkor újra és újra visszatérnek a webhelyére, hogy megnézzék, mit írtak még.
Írjon olyan tartalmat, amely hosszú ideig jól fog menni. Győződjön meg arról, hogy tartalma értékes lesz mostantól és évek múlva is. Válasszon témákat és kérdéseket, amelyekkel egész évben kapcsolatban állhatnak olvasói. Ha régebbi cikkei nincsenek túl dátumozva, és felkeltik az olvasó érdeklődését, arra ösztönzik a hallgatóságot, hogy keresse meg újabb munkáját, amely megtartja őket az Ön webhelyén és elkötelezetté válnak.
Kezdje egy felejthetetlen címmel. Ne feledje, hogy a cím létrehozása olyan, mint az első benyomás. Ha erősen indul, felkelti az olvasó figyelmét, és kedvet kap arra, hogy tovább olvasson. Jó cím nélkül előfordulhat, hogy a cikk elhalad, és soha nem olvassa el, ezzel pazarolva az idejét és erőfeszítéseit.
Nem számít, miről ír a webhelye forgalmazása érdekében, a cikkének soha nem szabad meghaladnia az 500 szót. Valójában arra kell törekednie, hogy cikkei 400 szó körül legyenek. A tartalom arról szól, hogy felhívja az olvasó figyelmét, és nem veszíti el olyan történetekben, amelyeknek nem lesz vége. Mentse meg ezt a Nagy Amerikai regénye számára.
Ügyeljen arra, hogy minden egyes használt indexhez más cikket használjon. A marketing-taktikák maximális kihasználása érdekében a cikkindexek sokfélesége létezik. Elég gyakori a kísértés, hogy ugyanazt a cikket több indexben tegyék közzé, de ezt el kell kerülni. A keresőmotorok is tisztában vannak ezzel a technikával, és megbüntetik érte a rangsort.
Vonzza be olvasóit egy kérdés feltevésével. A kérdésben szereplő szavak használata a címben gyors módja lehet felhívni valakinek a figyelmét. Tartsa meg figyelmüket azzal, hogy megpróbálja teljesen megválaszolni az előzőleg feltett kérdést, különben csalódott olvasókhoz juthat, akik máshova fordulnak a jobb válasz érdekében.
A blogot tartalmazó cikkmarketing kampányok esetében a vendég bloggerek kikérése növelheti a forgalmat. Ha egy elismert bloggert felkérnek, hogy posztoljon blogjaikba, a hozzáértő cikkmarketingesek új olvasókat vonzhatnak, és növelhetik általános kitettségüket. A vendég blogolás akkor működik a legjobban, ha a vendégnek és a fogadónak is jó hírneve van arról, hogy hasznos, megbízható cikkeket közöl.
Hiteles, megbízható cikkmarketinges hírnevének megszerzéséhez hosszabb, csúcsminőségű cikkekre van szükség, amelyeket valódi emberek olvashatnak. A blogján, a webhelyén vagy a nagy horderejű összesítő webhelyeken megjelenő cikkeket különös gonddal kell kidolgozni. Elfogadható, hogy az ilyen cikkeket a szokásosnál hosszabb ideig készítsük, ha minden figyelmét azok tökéletesítésére fordítja.
A cikkek marketingje során feltétlenül nyújtson bepillantást olvasóinak arra, hogy mit gyaníthatnak velük. Meg kell adnia nekik a cikk összefoglalóját. Röviden, kb. 2–5 mondatnak elegendőnek kell lennie a tartalom értelmezéséhez.
Reméljük, hogy ezek a tippek világosabbá tették a publikációhoz vezető utat. Sokat kell tanulni a kiadói iparról. De az a jutalom, hogy cikkét nyomtatásban látja, megéri a fáradságot. Ha ezek a tippek segítenek megtalálni a megfelelő kiadványt és sikereket elérni íróként, akkor elvégezték a dolgukat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.