Articole de marketing de succes pe scurt
Construirea unei afaceri eficiente pe internet nu este ceva foarte greu de înțeles sau complicat de făcut, dar îți va lua mult timp pentru a genera în mod eficient traficul către site-urile și produsele tale. Lucrul cu marketingul articolelor este doar o modalitate prin care vă puteți ajuta să vă ridicați afacerea și vă vom explica mai jos câteva dintre cele mai bune sfaturi ale genului.
Utilizați un flux RSS în strategia dvs. de marketing pentru articole. RSS este o modalitate de automatizare a distribuției de conținut. Un feed RSS livrează conținutul dvs. (adică articole) abonaților imediat ce îl postați. RSS este un sistem de înscriere etic care nu constituie spam, deoarece utilizatorii s-au abonat în mod explicit și rămân capabili să renunțe în orice moment.
Nu ar trebui să inundați indexurile cu articole care conțin conținut identic. Puteți profita de un număr mare de indici de articole cu o abordare în marketingul articolelor. O tentație obișnuită este să postezi un articol din nou și din nou, pe zeci sau chiar sute de indici. Acest lucru ar trebui evitat, deoarece motoarele de căutare îl pot identifica și îl pot marca negativ, scăzând rangul paginii.
Găsiți echilibrul potrivit când introduceți cuvinte cheie într-un articol. Limitați utilizarea unui cuvânt cheie la cinci apariții într-un articol. Mai mult decât atât, are potențialul de a-i determina pe cititori să părăsească pagina ta. O practică sigură este limitarea unui anumit cuvânt cheie la patru ori în articol.
Asigurați-vă că pregătiți o nouă casetă de resurse pentru fiecare articol și modificați linkurile. Este important să aveți back-link-uri către paginile pe care doriți să le promovați. Dacă vă trimiteți articolele în directoare, caseta de resurse este de cea mai mare importanță. Dacă vă trimiteți articolele către rețelele de bloguri, linkurile de ancorare text sunt cele mai importante. Dacă utilizați aceleași casete de resurse și back-link-uri pentru toate articolele dvs., acestea nu vor apărea unice pentru motoarele de căutare.
Dacă doriți să vă promovați afacerea prin marketingul articolelor, începeți pur și simplu prin a vă scrie gândurile. Nu acordați atenție gramaticii sau ortografiei, scrieți ca și cum ați vorbi cu cineva. După ce ați terminat, reveniți și editați pentru claritate. În timp, ar trebui să poți produce un articol scurt în mai puțin de jumătate de oră.
Pune ceva emoție în articolul tău. Scrieți un titlu convingător care evocă fericire, furie, tristețe sau o altă emoție care îi atrage să citească articolul dvs. Oamenii nu vor să se plictisească! Găsiți o modalitate de a atașa emoție mesajului dvs. -- faceți-l personal, iar oamenii îl vor citi și se vor identifica.
Generați conținut pentru reclame și articole, solicitând interviuri cu persoane respectate care sunt familiarizate cu industria dvs. Cu permisiunea lor, transformați interviul într-un articol formal care poate fi trimis în publicațiile online sau publicat pe propriul site web. Pentru un impact suplimentar, faceți din piesa o caracteristică obișnuită și includeți o distribuție rotativă de experți și profesioniști, care pot atesta calitatea mărcii dvs.
Ai rămas fără idei pentru articole? Încercați să adoptați un nou punct de vedere când scrieți. De exemplu, dacă în mod normal scrieți articole despre călătorii, vizați un subgrup. Scrieți câteva sfaturi despre călătoriile cu copii pentru familii. Sau scrieți despre preocupările de călătorie pe care le au seniorii. Lucrați pentru a oferi soluții pentru problemele cititorilor dvs. și veți avea un public fidel.
Odată ce ați înțeles unele dintre cele mai bune sfaturi și trucuri existente asociate cu marketingul articolelor, puteți începe să înțelegeți cum să construiți corect și eficient o afacere web care nu numai că va genera trafic, ci și va susține vânzările. Învață bine aceste tactici și pune-le să lucreze pentru tine.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.