Olyan közzétételi technikák, amelyek valóban működnek a Bestbyte cikkmarketingben
Problémái vannak, hogy elég szem elé kerüljön a cikk? Nehéz lehet elérni a szükséges forgalmat, és learatni a megérdemelt jutalmakat. Soha nem árt megfogadni egy kis tanácsot, amely segíthet elmozdítani céljai felé. Az ehhez hasonló hasznos tippek segítségével eljuttathatja adatait a megfelelő emberekhez.
Tartsa könnyen elérhetővé tartalmát, függetlenül attól, hogy milyen régen írták. A jelenlegi cikkekbe foglaljon visszakövetéseket az évekkel ezelőtti kapcsolódó tételekhez. Ez segít a keresési rangsorolásban és az átkattintásokban egyaránt. Ha valakit eléggé fel tud kelteni ahhoz, hogy folyamatosan átkattintson webhelye különböző oldalaira, akkor jó úton halad a visszatérő látogató felé.
Az egyik tipp, amelyet figyelembe kell venni a Bestbyte cikkek marketingjének megfontolásánál, hogy fontolja meg cikkírásának magánvállalkozóknak való terjesztését. Ez segít megsokszorozni a létrehozható cikkek számát, miközben megsokszorozza a nyereségét. Lehetővé teszi azt is, hogy az idejét jövedelmezőbb projektekre fordítsa.
Ha bármilyen hírességet láttak a termék használatában, érdeklődjön az információknak az Ön javára történő felhasználására vonatkozó engedélyekről. Az ilyen típusú hírességek jóváhagyása valóban növelheti eladásait, és nem kerül semmibe. Fontos azonban megérteni, hogy egy hírességről szóló hamis állítások jogilag nagyon sok bajba sodorhatják.
Használjon fülbemászó címeket cikkeinek. A cím a kulcs az olvasók lebilincseléséhez, és olyanra lesz szüksége, amely kiemelkedik. Ha a címben elhelyezi a kulcsszót, az extra hangsúlyt kap.
Mindenképpen valami különlegessel kezdje. Nyisson hatalmas nyitást az előtt, amit az internetre tesz. Csábítsa el hallgatóságát statisztikákkal, kérdésekkel vagy bármi mással, ami arra készteti őket, hogy közelebbről is megnézzék. Amikor elolvassák az első sorokat, a látogatók akkor alkotják meg kritikus első benyomásukat Önről és webhelyéről. Ezek a benyomások gyakran azok, amelyek az egyszeri látogatókat hűséges követőkké alakítják.
Olvasson sok cikket más vezető szerzőktől. Különös figyelmet kell fordítani arra, hogyan formázzák cikkeiket. Az, hogy milyen típusú címeket tartalmaznak, és milyen témákra összpontosítanak, mind fontos információk lehetnek az Ön számára, amikor saját darabjait szerkeszti. A tanultakat akár saját cikkeibe is beépítheti.
Mindig olvassa le a cikket. Bár a helyesírás ellenőrző hasznos forrás, ügyeljen arra, hogy ne váljon túlságosan függővé tőle. Olvassa vissza írását, hogy értékelje a nyelvtanát, és ellenőrizze az esetleges egyéb hibákat. Fontolja meg, hogy valaki mással olvastassa el, mielőtt elküldi a munkát.
Kutasson annyit, amennyit csak tud a Bestbyte cikkmarketinggel kapcsolatban. Számos forrás áll rendelkezésre nyomtatott és online formában. Találhat könyveket, blogokat, webhelyeket, és még néhány nagyon jó e-könyvet is letölthet, hogy nagyszerű tippeket kapjon. Készítsen néhány megjegyzést ezekből az erőforrásokból, majd illessze be őket marketingtervébe vagy köré. Útmutatóként kell őket használni, nem pedig tényleges stratégiaként – ezt magának kell megírnia.
Most, hogy van néhány ötlete arra vonatkozóan, hogyan vigye megfelelően forgalomba a cikkeit, itt az ideje, hogy működjön. A jó tanács csak annyira jó, amennyire használja. Hozzon okos döntéseket, és tegye piacra cikkét, olyan szilárd segítség alapján, amely az Ön sikerét szolgálja. Nem tudhatja, amíg meg nem próbálja.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.