Gyakorlati javaslatok a Netlámpa sikerének eléréséhez
A Netlámpa sikerének egyik kulcsfontosságú eleme, hogy olyan anyagokat írjon, amelyeket a hétköznapi ember is könnyen érthet. Ez az, amit ebben a cikkben talál – jól megírt tanácsok a terület szakértőitől, amelyeket az Ön sikerének elősegítése érdekében írtak.
Használja a közösségi média megosztási gombjait, például a „Közzététel a Facebookon” és a „Tweet ezt” azon a webhelyen, ahol közzéteszi cikkeit. Ha cikkének visszhangja van valakinek, megoszthatja azt barátaival, és további eladásokat generálhat. Ne használja maga azonban a gombokat, mivel egy „függetlenül népszerű” cikk kevésbé valószínű, hogy spamnek tekinti.
A cikkek internetes marketingje sok kreativitást igényel. Ne feledje, hogy az ötlet nem csak az, hogy minőségi tartalmat írjon, hanem nagyon lenyűgöző tartalmat is szeretne írni. Ha nem tudja fenntartani az olvasóközönsége érdeklődését, akkor nem lesz olvasóközönsége, így nem lesz látogatója a webhelyének.
Győződjön meg arról, hogy a cikk jól olvasható a területen tapasztalt olvasók és a kezdők számára. A műszaki termékeknek tartalmazniuk kell műszaki írást. Az érdeklődők, de a tudásrészlegben hiányzók számára azonban továbbra is magyarázatot kell adni. Növelheti a tiszteletet és az ismertséget, ha nem csak néhány látogatójához, hanem minden látogatójához ad tájékoztatást.
Ahogy egyre magabiztosabbá válik a Netlámpa folyamatban, tűzzön ki egy reális, de kihívást jelentő célt cikkgyártási üteméhez. Nincs olyan aranyfigura, amelyet el kell érnie. Egyensúlyozza rendelkezésre álló idejét, íráskészségét és egyéb kötelezettségeit, hogy egy olyan cikkírási ütemtervhez igazodjon, amelyet a cikk minőségének feláldozása nélkül tarthat fenn.
Ügyeljen arra, hogy cikkeit cikkként olvassa, és ne reklámszövegként. Ha a cikkek úgy olvashatók, mint egy értékesítési hirdetés, a cikkkönyvtárak elutasítják őket. Nem szabad többször megemlítenie termékét vagy márkáját. Egyes cikkkönyvtárak megkövetelik, hogy egy márkát vagy terméket csak egyszer említsen meg. Néha az a legjobb, ha csak a forrásdobozban említi meg, nem pedig a cikkben.
Legyen egyedi írásában, és engedje, hogy személyisége és stílusa megjelenjen a cikkekben. Az Ön hitelessége átvilágít az olvasók előtt, és még többre vonzza őket. Próbáljon egyedi módon pontot tenni.
A cikk címének megadásakor ügyeljen arra, hogy az olvasói számára vonzó legyen. Ügyeljen arra, hogy a kulcsszavak szerepeljenek a címsorokban, de emellett az olvasók számára is fel kell tűnnie. Ha a címe nem vonzó, senki sem akarja majd elolvasni, amit írt. Éreztesse olvasóival, hogy el kell olvasniuk a cikkét.
Amikor a következő cikk első vázlatát készíti, ne aggódjon a nyelvtan, a helyesírás vagy a lektorálás miatt, amíg a cikk be nem fejeződik. Az ilyen részletek feletti izzadság a kompozíció közepén nem hatékony és pazarló. Hagyja a szerkesztést és javítást a vázlat elkészültéig. Gyorsabban fog írni - és jobban is.
Győződjön meg arról, hogy az Ön által nyújtott tartalom időszerű és időtlen. Ne akarjon konkrét részletes tartalmat közzétenni olyan helyen, ahol nem szerkeszthet, módosíthat vagy nem adhat hozzá információkat. Ha olyan fórumra vagy blogra tesz közzé bejegyzést, amely nem teszi lehetővé a szerkesztői hozzáférést, csak általános információkat tegyen közzé a webhelyére mutató hivatkozással. Azon cikkek esetében, amelyek lehetővé teszik a szerkesztést és frissítést, tegye ezt gyakran, hogy időben maradjon.
Összefoglalva, Ön a legjobb tippeket szeretné a Netlámpához, és nem volt biztos benne, hogy kiben bízhat. A legtöbb információ, amit talált, túlszárnyalja a fejét, és semmi értelme. Remélhetőleg a cikkben található tanácsok több mint elegendőek lesznek az Ön számára.
kamera rendszer, led fénycső,e27 foglalat, e14 foglalat, led izzó
2. led fénycső
3. e27 foglalat
4. e14 foglalat
5. led izzó
kamera rendszer, led fénycső,e27 foglalat, e14 foglalat, led izzó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.