Fantasztikus e -mail marketing tippek, amelyeket a profik használnak!
Van olyan online vállalkozása, amit fellendíthet? Az egyik egyszerű megoldás az e-mail marketingnek nevezett üzleti stratégia. A potenciális ügyfeleknek címzett e -mailek útján történő marketing nagyszerű módja annak, hogy extra láthatóságot biztosítson vállalkozása számára. Olvasson tovább, és megtudja, hogyan kezdheti el még ma!
Annak ellenére, hogy nyilvánvalónak kell lennie, elég fontos újra és újra kijelenteni: Soha ne küldjön kéretlen e-maileket. Kifejezett engedéllyel kell rendelkeznie mindenkitől, akinek marketinges e-maileket küld. Ez többről szól, mint hogy megpróbáljuk nem felzaklatni őket; a címzett, aki az e -mailjeit spamnek tekinti, problémákat okozhat a szolgáltatójával.
Ha vannak képei vagy grafikái, helyezze el azokat az e-mail üzenet bal oldalán. Ügyeljen arra, hogy a cselekvésre ösztönző elem mindig ezen az oldalon legyen. A kutatások dokumentálták, hogy ez a hely csaknem kétszer annyi kattintást eredményez az Ön termékére, szolgáltatására vagy webhelyére, mint ha ezeket az elemeket bárhol máshol helyezi el.
Az e-mailes marketingkampány legjobb eredményének elérése érdekében alaposan tesztelje üzeneteit, mielőtt elküldi őket. Ne csak írjon be egy gyors üzenetet, és dobja ki az előfizetői listájára anélkül, hogy előtte alaposan ellenőrizné. Tekintse meg az előnézetet különböző levelezőprogramokban és különböző platformokon, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mindenki számára megfelelően jelenik meg.
Bizonyos időközönként fel kell vennie a kapcsolatot előfizetőivel, és meg kell erősítenie velük, hogy továbbra is érdeklődnek az Öntől érkező e-mailek iránt. A legtöbb vállalat ezt kilenchavonta megteszi, hogy biztosak lehessenek abban, hogy nem tekintik bosszúságnak. Ez azt is garantálja, hogy az e-mail listán szereplők valóban érdeklődnek, és nem csak helyet foglalnak.
Az e-mail nagyszerű marketingeszköz, de nem olyan aréna, ahol a kemény eladást értékelik. Soha ne kényszerítse előfizetőit a vásárlásra. Tegye az értékesítési célokat e-mailjei végére, különösen akkor, ha olvasói informatív tartalomra számítanak. Tekintse az e-mailt az érdeklődés felkeltésének eszközének, ne az azonnali értékesítésnek.
Ügyeljen az előfizetői bázison belüli demográfiai jellemzőkre. Tekintse meg, hogy milyen tartalom és linkek érdekelték közönsége egy bizonyos szegmensét, majd kövesse az új e -mailt az adott alcsoporthoz. A válaszrátának növekedése a felső réteg lehúzásával valóban meglepő, de elragadó módon.
Időnként keverje össze formátumát, hogy személyességet adjon hozzá. Ha általában HTML-ben szerkesztett e-mail marketingüzeneteket küld ki, akkor alkalmanként küldjön el belőlük egyet vagy kettőt egyszerű szöveges elrendezéssel. Ha jól írja, kellemes érzelmi kapcsolatot teremthet cége és a hírlevél olvasói között.
Próbálja meg követni ügyfeleit a GYIK rész segítségével. Adjon meg egy linket az e-mailjében, amely azt írja ki, hogy kattintson ide a gyakran ismételt kérdések megtekintéséhez, hogy jobban megértsék cégét. A befejező utóirat tájékoztathatja őket, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy Önt működés közben látják.
Minden egyes e-mailt személyre kell szabni a címzetthez. Az emberek nevükön való megszólítása csak az első lépés. Használja fel az összes összegyűjtött információt, hogy személyesen értékesítse az embereket. Bontsa fel feliratkozói listáját kisebb csoportokra, amelyeknek közös érdeklődési körük van, és szabjon személyre szabott üzeneteket, hogy az egyes csoportokat a lehető legjobban megszólítsa.
Amint láthatja, az e-mail marketing olyan dolog, amely bármely vállalkozás tulajdonosára nagy hatást fejt ki a vállalkozása számára. Ha alkalmazza a cikkben található tippeket a marketingstratégiájára, azonnal nagyszerű fejlesztéseket tud elérni vállalkozásában! Próbálja ki most, és nézze meg, milyen változást hozhat az e-mail marketing.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.