Lábának helyes úton tartása a cikkmarketing módszerekkel, amelyeket ismernie kell
Ha fűszerezni kell az internetes marketinget, fontolja meg a cikkmarketinget. Cikkekkel sok látogatót vonzhat webhelye és termékei népszerűsítéséhez. Folytassa az olvasást, hogy tudja, hogyan kezdheti el.
Végezzen egy kis kutatást, hogy megtudja, mely hirdetéstípusok vonzzák leginkább az olvasóközönséget. Időnként változtassa meg őket. A próba és hiba segít megtalálni a legjobb tartalmat az ügyfélkör számára.
Próbálja meg beépíteni a kulcsszavak szinonimáit és többes számát webhelye bármely cikkébe. Ez optimalizálja webhelyét a keresőmotorok számára, mivel oldalai sokkal több keresési lekérdezés szempontjából relevánsak lesznek. Amikor szinonimákat és többes számokat illeszt be cikkeibe, mindig győződjön meg arról, hogy szövege továbbra is értelmes az emberi olvasó számára.
Nyilvánosságra hozhatja cikkeit a közösségi oldalakon és mindenhol, ahol csak lehet. Népszerűsítse őket blogjában és hírlevelében, és győződjön meg arról, hogy mindenki tudja, hol találhatja meg cikkeit. Minél több ember olvassa és osztja meg cikkeit, annál több látogatója (és remélhetőleg vásárlója!) Lesz webhelyére.
Ha internetes forgalmazóként több könyvtárról tesz közzé cikkeket, két szilárd szabály szerint kell élnie. Egy, soha ne tegye közzé ugyanazt a cikket kétszer. Mindig győződjön meg arról, hogy változtat a dolgokon, és új, friss nézőpontot ad a témához. Másodszor, mentse el a hivatkozásokat a szerző életrajzához, hogy a cikket ne olvassa spamként.
Írja át a cikket minden beküldéskor. A keresőmotor „duplikálás nélküli” irányelveinek legyőzéséhez egyszerűen csak fogalmazza meg újra a cikket minden alkalommal, amikor elküldi. Módosítsa annyira, hogy ne tűnjön ugyanannak a cikknek, és a keresőmotorok több hátsó linket is megadnak, egyet minden új bejegyzéshez.
Soha ne másolja más munkáit vagy ötleteit. Ez nem csak etikátlan, de törvényellenes is lehet. Semmi sem ölheti meg a hitelességét, mint ha valaki megjegyzést fűz a cikkéhez, hogy ellopta azt valaki mástól. Végezze el a saját munkáját, és mindig adjon hitelt, amikor meg kell védenie magát ezekkel a problémákkal szemben.
Ellenőrizze a linkeket. Amint a cikk megjelenik, látogasson el rá. Kattintson minden linkre, és győződjön meg arról, hogy mind pontosak és megfelelően működnek. Nem szeretné elküldeni olvasóit egy 404 -es képernyőre, vagy valamilyen véletlenszerű webhelyre, amelynek semmi köze Önhöz vagy a cikkéhez.
Egy jó módszer a láthatóság növelésére és a cikkei forgalmazására, ha vendégbejegyzéseket ír más blogokban. Keresse fel a bloggereket, akik olyan témákról írnak, amelyek relevánsak a cikkeihez, és kérdezze meg, hogy írhat -e vendégbejegyzést. A bejegyzés végén feltétlenül mellékeljen egy linket a webhelyére.
A cikkmarketing megkezdéséhez írjon eredeti cikket a webhelyéhez, ügyelve arra, hogy az elsődleges kulcsszavaira legyen optimalizálva és 400-500 szó hosszú. Azt akarja, hogy ez egy kiváló minőségű, jól megírt cikk legyen, mivel ez lesz az alapja a további cikkeknek. Küldje be a cikket az összes fő RSS -hírcsatornához. Miután a cikket közzétették webhelyén, pingelje webhelye RSS -hírcsatornáját.
Az átírási programok és szolgáltatások növelhetik a marketingprogramban használható cikkek teljes mennyiségét, de nem szabad kizárólag rájuk hagyatkozni. A fonott és újraírt cikkek nem olyan népszerűek, mint az eredeti tartalom, az olvasók vagy a keresőmotorok körében. A cikkek marketing kampányának lényege mindig jó minőségű, kézzel készített cikkek kell, hogy legyenek.
Nem kell megszállott mennyiségű munkát fektetnie a cikk marketing kampányába. Amint olvasta, a cikkmarketing kezdete rövid idő alatt befejeződhet. Emlékezzen az olvasottakra, és észre fogja venni, hogy webhelye pillanatok alatt több olvasót szerez.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.