Nagyszerű e -mail marketing tanácsokkal segít felgyorsulni
Sok vállalkozás e -mail marketinget használt sikeres vállalkozás létrehozásához és felépítéséhez. Hatékony módja lehet annak, hogy lépést tartson az ügyfelekkel, és folyamatosan tájékoztassa őket a különleges ajánlatokról, új termékekről, és akár értesítse őket a vállalkozásával kapcsolatos új és izgalmas dolgokról, amelyek érdekelhetik őket. Ez a cikk segíthet abban, hogy e -mail kampánya sikeres legyen.
Mindig kérjen engedélyt, mielőtt marketing e -maileket küld a potenciális ügyfeleknek. Ha kéretlen e -maileket küld, gyorsan levélszemét címkével látja el. Az üzenetek küldésére vonatkozó engedély megszerzése nem kell, hogy nehéz legyen; kínáljon értékes dolgokat ügyfeleinek cserébe az e-mailek küldésének lehetőségéért, például kedvezményt, kupont vagy egyéb regisztrációs ösztönzőt.
Kerülje el a bérleti vagy vásárlási listákat, hogy kitöltse az e -mail marketing adatbázisát. Nem csak azt nem tudja, hogy a megvásárolt e-mailek valóban a célpiacot jelentik-e, de a listák valóban károsíthatják a kézbesítési arányokat és végső soron a hírnevét. Amennyire csak lehetséges, építse fel organikusan a listáját.
Ha képeket használ az e -mail hírleveleiben, tegyen szöveget a képek jobb oldalán. A kutatások azt mutatják, hogy az ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel kattintanak egy linkre vagy gombra, amelyet a kép bal oldalán helyeznek el, mint arra, amelyet az oldalon bárhol máshol helyeznek el.
Annak érdekében, hogy a legtöbbet hozza ki minden elküldött e -mailből, próbáljon minden üzenetet egyetlen világos, tömör üzenetre összpontosítani. Olvasóinak tudnia kell, mit akar mondani az üzenet elolvasásának első néhány másodpercében. Világos cselekvésre ösztönzést adjon nekik, és könnyen tudnak válaszolni.
Annak érdekében, hogy e -mailjei a lehető legprofesszionálisabbnak tűnjenek, fektessen be egy kis gondolatot azok kialakításába. Használjon következetes elrendezést, színsémát és logót az összes üzenettel. Ez azt a benyomást kelti előfizetőinek, hogy megbízható, hiteles forrásból hallják. Több figyelmet fognak fordítani, és így hitelesebbé teszik a tartalmat.
Meg kell próbálnia a lehető legjobban összeállítani egy e -mail listát, amelyet személyesen és az interneten keresztül is létrehozhat. Ne vásároljon vagy béreljen névlistákat, amelyeket e -mailben küld az üzleti tevékenység felépítéséhez. Nincs garancia arra, hogy bármelyik személy, akivel kapcsolatba lép, érdeklődni fog, és akár a végén értesítést kaphat e -mail szolgáltatójától.
Legyen határozott cselekvésre ösztönző e -mail marketingkampánya, és tegye láthatóvá. Nem szabad megnehezítenie e -mail olvasóinak, hogy pontosan tudják, mit akarnak tőlük. Ha túl nehéz kitalálni, akkor az e -mailje valószínűleg gyorsan törlődik. Ehelyett világos cselekvésre szólítson fel, és adja meg úgy, hogy ne hagyja ki.
Kövesse nyomon ügyfeleit azzal a lehetőséggel, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel. Adjon meg egy parancsot az e -mailben, amely azt mondja, hogy azonnal csatlakozhatnak az alábbi linkre kattintva. A befejező utószó arról tájékoztathatja őket, hogy ne késsenek erről a hihetetlen lehetőségről, hogy kapcsolatba lépjenek a vállalatával.
Csak olyan e -mailt küldjön az ügyfeleknek, amely felhasználható információkat tartalmaz. Tisztelje intelligenciáját és küldjön hasznos információkat, ne csak értékesítési helyeket. Tartalmazhat promóciót, megoldást a mindennapi problémákra, vagy új módot, amellyel olvasója minden e -mailben használhat egy közös elemet.
Mint már tudja, az e -mail marketing nagyon hasznos módja lehet az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak. Különleges ajánlatokat, új termékeket kínálhat, és naprakészen tarthatja azokat az izgalmas dolgokat, amelyek az Ön vállalkozásában történnek. A fenti cikk segíthet megbizonyosodni arról, hogy e -mail marketing stratégiái mindezeket a célokat elérik.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.