Belépés a Facebook Marketing lendületébe
A Facebook ma mindenütt jelen van, mint a televízió vagy a szeletelt kenyér. Míg a legtöbben olyan időben nőttünk fel, amikor még a mobiltelefonok sem léteztek, a mai fiatalok bármikor kapcsolatba léphetnek egymással, függetlenül attól, hogy hol vannak, egymás falán. Érintse meg ezt az állandó kapcsolatot ügyfeleivel az alább részletezett stratégiák segítségével.
Ügyeljen arra, hogy fokozottan figyeljen a Facebookon közzétett információ mennyiségére. Ha csak időnként beszél, sok felhasználó unatkozik, és máshol keres kielégítést. A túl sok hozzászólás sem jó dolog, mivel sokan kétségbeesésként fogják olvasni. Tegyen meg mindent, hogy megtalálja a megfelelő egyensúlyt.
Mielőtt elkezdené használni a Facebookot marketing célokra, fontolja meg, hogy valóban van -e ideje lehúzni. Szüksége lesz valakire, aki naponta legalább egyszer közzétesz, majd további funkciókat, például Promóciók lapot vagy szavazásokat kell tartalmaznia. Az ilyen kampányokon keresztül csak a folyamatosan frissülő tartalommal lehet profitálni, de van ideje?
Vegye fel a kapcsolatot előfizetői barátaival azáltal, hogy ösztönzi őket tartalmuk megosztására. Megkérheti például az előfizetőket, hogy osszák meg frissítéseiket, hogy kuponkódot kapjanak, vagy összpontosítsanak szórakoztató tartalmak megosztására, amelyeket az előfizetőik el akarnak küldeni a barátaiknak. Kövesse nyomon, hogy melyik stratégia működik a legjobban.
Ha különösen félénk, meg kell találnia a módját ennek leküzdésére, mielőtt elkezdené vállalkozása értékesítését. Az emberek nem akarnak üzletet kötni valakivel, aki úgy tűnik, nehezen kommunikál. Ha ezen nem tud változtatni, akkor érdemes felvennie valakit, aki elvégzi a marketingjét.
Fontolja meg, hogy saját maga helyett szörfözzön a Facebookon, mint cég. Amikor az oldalakon tartózkodik, lehetősége van arra, hogy megnézze a Facebookot, mint maga az oldal. Tegye ezt, és kedvelje azokat az oldalakat, amelyekről úgy gondolja, hogy hasonló rajongótáborral rendelkeznek, majd kommentálja ezeken az oldalakon is, hogy a neve eljusson a szélesebb közönséghez.
A Facebook oldalának elszámolóháznak kell lennie, amely megkönnyíti a követők és a látogatók számára, hogy megtalálják a többi online jelenlétet. Ha ön blogger, akkor a bejegyzések végén tegyen egy linket a Facebook oldalára. Továbbá, ha rendelkezik Twitter fiókkal, kapcsolja össze azt a Facebookjával, hogy tweetjei automatikusan megjelenjenek a Falon.
Ha egy követője panaszkodik a Facebook oldalán, próbáljon meg mindent megtenni, hogy nyilvánosan megoldja a problémát. Ezzel tudatosítani fogja másokban, hogy jó hírű vállalkozás, és minden kötelezettségét teljesíti. Ha nem tudja nyilvánosan megoldani az ügyféllel kapcsolatos vitát, próbálja meg privát módon kezelni.
Módosítsa a lapok sorrendjét a Facebook üzleti oldalán. Kezdésként a lapok függőleges sorrendben lesznek az oldal bal oldalán. A lapok listája alatt található a "Szerkesztés" lehetőség. Ezzel testreszabhatja a lapok sorrendjét az Info és a Falon kívül. Ez segíthet abban, hogy jobb hierarchiát hozzon létre, amely füleknek felül vagy alul kell lenniük, hogy egyesek jobban kiemelkedjenek, mint mások.
Tartalom létrehozása a Facebook számára unalmas és frusztráló lehet. Ha rendelkezik Facebook üzleti oldallal, minden nap új tartalmat kell közzétennie, hogy elkötelezze közönségét. Megengedheti magának ezt a fajta időt? Ha nem, akkor célzott hirdetésekkel juttassa el üzenetét a célközönséghez.
Elképesztő az a képesség, hogy a hét minden napján, a nap 24 órájában forgalmazza ügyfeleit. A világ bármely pontján bárki számára értékesíthet. A Facebook megadja a képességet, de az ön dolga, hogy kihasználja. Használja az itt olvasottakat olyan kampány létrehozásához, amely teljesíti az álmait.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.