Sikeres cikkmarketing dióhéjban
A hatékony internetes üzletépítés nem olyan, amelyet nagyon nehéz megérteni vagy bonyolult megtenni, de sok időbe telik, amíg hatékonyan irányítja a webhelyeire és termékeire irányuló forgalmat. A cikkmarketinggel való együttműködés csak egy módja annak, hogy segítsen vállalkozása felemelkedésében, és az alábbiakban bemutatjuk a műfaj legjobb tippjeit.
Használjon RSS-hírcsatornát a cikk marketingstratégiájában. Az RSS a tartalomterjesztés automatizálásának egyik módja. Az RSS-hírcsatorna a tartalmát (azaz cikkeit) eljuttatja az előfizetőkhöz, amint közzéteszi. Az RSS egy etikus választható rendszer, amely nem minősül spamnek, mivel a felhasználók kifejezetten feliratkoztak és továbbra is képesek bármikor leiratkozni.
Nem szabad elárasztani az indexeket olyan cikkekkel, amelyek azonos tartalmat tartalmaznak. A cikk-marketing megközelítésével számos cikkindexet használhat ki. Az egyik általános kísértés egy cikk újbóli közzététele, több tucat vagy akár több száz indexben. Ezt el kell kerülni, mivel a keresőmotorok felvehetik és negatívan megjelölhetik, csökkentve ezzel az oldal rangját.
Keresse meg a megfelelő egyensúlyt, amikor kulcsszavakat ír be egy cikkbe. Korlátozza a kulcsszó használatát egy cikken belüli öt előfordulásra. Ennél több lehetőség rejlik abban, hogy az olvasók elhagyják az oldalát. Biztonságos gyakorlat, ha egy adott kulcsszót négyszer korlátozunk a cikkben.
Mindenképpen készítsen egy új erőforrás dobozt minden cikkhez, és változtassa meg a linkeket. Fontos, hogy legyen visszalinkelése a hirdetni kívánt oldalakra. Ha cikkeit könyvtárakba küldi, akkor az erőforrás mező kiemelten fontos. Ha cikkeit bloghálózatokba küldi el, akkor a horgony szöveges linkjei a legfontosabbak. Ha ugyanazokat az erőforrás mezőket és visszalinkeléseket használja az összes cikkéhez, akkor azok nem jelennek meg egyedi módon a keresőmotoroknál.
Ha cikkmarketinggel szeretné népszerűsíteni vállalkozását, először egyszerűen írja le gondolatait. Ne figyeljen a nyelvtanra vagy a helyesírásra, csak írjon, mintha valakivel beszélt volna. Ha végzett, lépjen vissza és szerkessze az egyértelműség érdekében. Idővel kevesebb, mint fél óra alatt képes lesz egy rövid cikk elkészítésére.
Szerezzen némi érzelmet a cikkében. Írjon olyan meggyőző címet, amely boldogságot, haragot, szomorúságot vagy más érzelmet vált ki, amely felhívja őket a cikk elolvasására. Az emberek nem akarnak unatkozni! Találjon módot arra, hogy érzelmeket csatoljon üzenetéhez - tegye személyessé, és az emberek elolvassák és azonosítják őket.
Készítsen tartalmat hirdetések és cikkek számára, ha interjúkat kér az Ön iparát ismerő, tisztelt személyekkel. Engedelmükkel alakítsa át az interjút cikk formátummá, amelyet online publikációkhoz vagy a saját weboldalon lehet közzétenni. A nagyobb hatás érdekében tegye rendszeressé a darabot, és vegyen részt rotációs szakértőkből és szakemberekből, akik igazolhatják márkájának minőségét.
Fogyott a cikkekre vonatkozó ötletekből? Írás közben próbáljon meg új nézőpontot elfogadni. Ha például cikkeket ír az utazásról, célozzon meg egy alcsoportot. Írjon néhány tippet a gyermekekkel való utazáshoz a családok számára. Vagy írjon az idősek utazási gondjairól. Dolgozzon azon, hogy megoldásokat kínáljon olvasói problémáira, és hűséges követői lesznek.
Miután megértette a cikkmarketinghez kapcsolódó néhány jobb tippet és trükköt, elkezdheti megérteni, hogyan kell pontosan és hatékonyan felépíteni egy olyan webes vállalkozást, amely nemcsak a forgalmat, hanem az értékesítést is fenntartja. Ismerje meg jól ezeket a taktikákat, és dolgozza fel őket.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.